sobota, 18 czerwca 2011

ćwiczenia krajobrazów i chmur

Może dla niektórych banał dla mnie odwieczna bolączka. Unikałam tych tematów jak ognia żadnych krajobrazów. Stwierdziłam jednak, że warto się z nimi zmierzyć w końcu. Przy pomocy tabletu łatwiej i bez stresu. Oto wyniki bitwy z tematem.






Ćwiczenia miały na celu opanowanie pędzli w Gimpie oraz przede wszystkim wyczucie kolorów. Łatwo jest kolory uzyskać farbami trudniej zrobić to wirtualnie przy pomocy tabletu. Dodam tylko, że żadna z wyżej zaprezentowanych prac nie była rysowana przy użyciu pipety. Wszystkie kolory poszukiwałam w Gimpowskim mieszalniku. Stąd też próby wyszły bardziej lub mniej udane. Na tym nie koniec w kolejnych postach będę sukcesywnie dodawała kolejne próby zmierzenia się z tematem.
ed. 21.06.2011 - praca z dzisiejszego dnia. Zaczynam powoli czuć temat i pędzle zaczynają się mnie słuchać:)
W tej pracy użyłam tylko dwóch pędzli innego do nieba i innego do skalistych kanionów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz